klarasuniverse

Direktlänk till inlägg 7 april 2013

2013-04-07

Av Klara - 7 april 2013 17:19

Hej på er!


Tycker ni inte att den här helgen har gått alldeles för fort? Det kändes som det var igår man gick ut från skolan och tänkte: "Yes, fredag!" Och sen nu: "Skit, redan söndag och MASSOR av grejer jag skulle gjort som jag inte gjort."

Men i alla fall, det får gå bra ändå! 

Idag har jag städat min kanins kaninbur, provat på Gimp (det var jättekul men jättesvårt!), kollat på två ganska halvsega filmer och varit utomhus och tagit några kort med mobilen och prövat timer-appen jag laddade ner, men bilderna blev inte jättebra och börjat skriva på en ny låt. 

Kanske lägger upp en bild jag tänker försöka göra i Gimp lite senare, nu måste jag fixa inför skolan imorgon.


Funderar på att göra en ny design, vad tycker ni? Den här jag har nu blev ju ganska tråkig, vill ha lite mer ljusa färger! För den jag gjorde när jag startade bloggen var egentligen bara tillfällig. Får börja jobba på det!


Kram




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara - 15 april 2013 16:36

Hej på er!   Jag har ju haft en blogg här på Bloggplatsen förut och nu har jag faktiskt tröttnat rejält på det här forumet så jag funderar på att byta. Jag tycker blogg.se verkar jättebra, men många säger ju att man måste koda och så för att ändr...

Av Klara - 14 april 2013 19:09

Hej på er!   Jag är lite irriterard för jag hade precis skrivit ett inlägg så stängde datorn av sig så jag får skriva om allt. Idag har jag mest kollat på film, gjort lite läxor och gjort två collage till någon tävling på Instagram. Jag ville ...

Av Klara - 13 april 2013 20:07

Som ni kanske märkt har jag inte bloggat idag, men det var för att igår var jag med några kompisar och sov över , och när jag kom hem så kom farmor och farfar hit och sedan har jag städat. Jag tänkte gå ut och ta lite kort men kameran hade inga bat...

Av Klara - 12 april 2013 20:36

Hej! Jag är hemma hos en kompis och vi och några andra ska sova över, det blir alltså ett ganska kort inlägg för vi kollar på She's The Man. Men lite senare när filmen är slut så ska jag lägga upp en VideoFyMe-film så där kan vi kolla när vi gör...

Av Klara - 12 april 2013 07:44

Jag är inte en sån som lägger upp vad jag har på mig så ofta men jag älskar min keps och skjortan så here we go. Ursäkta om jag är ful, haha. Skjortan är från H&M, tightsen köpte vi för ett tag sen och kepsen är från Fyndiq....

Presentation


Hej!

Jag är Klara.
Jag gillar nitar, Yohio, kepsar, kompisar, musik, Converse, bågskytte, skriva låtar och att fotografera.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards