klarasuniverse

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Klara - 10 april 2013 21:38

Ingen aning om vad jag ska skriva, men hej hej!


Idag så har jag ändrat headern, och jag tänker inte göra det lika ofta som jag gjort nu, det tycker jag bara blir rörigt, men jag blev inte så nöjd med den gamla.

I all fall, jag har lyssnat på Avril Lavignes nya låt "Here's to never growing up" och den var jättejättebra, jag gillar den verkligen! Tänkte göra ett sådant här "Vilken-musik-jag-lyssnar-på"-inlägg, har sett det på några bloggar förut.

 

Idag har det inte hänt så mycket i skolan eller efter. Vanligt bara.

Men imorgon är det nationellt prov i kemi och det är inte så himla kul för vi har inte gått igenom någonting alls sen fyran men i alla fall så slipper man en jättelång trist matteletkion och NO så det är i all fall positivt.

Nej, nu känns det som man bara klagar!


Ha det bra så hörs vi imorgon!

/Klara!



Av Klara - 10 april 2013 09:51

Hej hej bloggen!

Vi är i musiksalen och ska snart ha matte och vi har nästan Inte gjort någonting på hela profillektionen. Vi försökte spela Love The Way You Lie en stund, och nu spelar Fidde trummor med färgkritor, Emelie spelar piano och Hanna går runt.
Sen tog jag upp min gitarr ur fodralet och så var det en spricka i den! Så jag är väldigt ledsen nu också!
?
Men i alla fall, nu får vi köra resten av dagen!
Gogogo!

Av Klara - 10 april 2013 07:13

Hej!


Det är morgon så det är lite stressigt att blogga men jag ville lägga upp bilderna från i måndags.

Jag är lite sur för en av bilderna gjorde jag rosa, och en svartvit, men det går inte att lägga upp på bloggen för det är för stort format och det gick inte att förminska dem. Men i alla fall, här kommer dem vanliga bilderna.

   

Det var de här bilderna som skulle vara svartvit och rosa, men jag får se om jag kan fixa det i eftermiddag.

 

Jag är den med mössa och ursäkta om jag ser jättekonstigt ut!

 

    

En kille som heter Robert tog bilderna som jag är med på, vi försökte använda timer-appen men det gick inte så bra.

Tjejen med blont hår i knut har en blogg som heter fiddealskareric.bloggplatsen.se som ni verkligen borde gå in på!

Hon bloggar om sina idoler Jedward ibland och sitt liv och lite så.


Ska försöka fixa det där med bilderna senare,och ska lägga upp en bild på min keps som jag fick igår. Den är ganska "vanlig" men jag har velat ha en keps jättelänge så ändå!


Kram!


Presentation


Hej!

Jag är Klara.
Jag gillar nitar, Yohio, kepsar, kompisar, musik, Converse, bågskytte, skriva låtar och att fotografera.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards