klarasuniverse

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Klara - 6 april 2013 20:16

Godkväll!


Idag åkte hela familjen till farmor, och jag trodde det var vår, för det var soligt, men blåste en aning och det hade börjat växa snödroppar. Men sen kommer man hem och sitter inne en liten stund, och vad ser man? Jo. Först börjar det hagla/snöa och sedan snöar det. Jahopp.

Det var ju kul.

 

Här är ett collage med några bilder jag tog idag, lite halvtråkiga, mest blommor och sådant, men i alla fall.

Det är lite bättre än bilderna igår för jag tog kort med mammas kamera.


Täntke berätta lite mer om mig själv kanske, men om det är någon som läser, så skriv vad ni vill veta så jag svarar på era frågor istället för massa tråk.

Ha det bra!


Kram

/Klara


Av Klara - 6 april 2013 12:45

Det här blir ett ganska kort mobilinlägg för det är något jättekonstigt med Bloggplatsen på datorn!
Jag och min syster ska i alla fall ut och gå snart, ska bara fixa lite småsaker först. Har inte gjort så mycket idag alls, bara joggat en jättekort stund och ätit frukost.
I alla fall, det tänkte jag fråga, har någon av er testat Gimp? Jag skulle vilja prova det eftersom Photoshop är jättedyrt. Kommentera vad ni vet ?

Kram
/Klara

(Bild från när jag joggade idag!

Presentation


Hej!

Jag är Klara.
Jag gillar nitar, Yohio, kepsar, kompisar, musik, Converse, bågskytte, skriva låtar och att fotografera.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards