klarasuniverse

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Klara - 9 april 2013 17:09

Hej!


Förlåt, jag vet att det har varit dålig uppdatering de senaste två dagarna, men jag harsom jag skrev igår, varit hos min kompis och imorse innan skolan hann jag inte blogga, men här är jag i alla fall!

Jag har bestämt mig för att byta desgn (kommer inte göra det så ofta som nu, men den här blev verkligen inte bra) så den kommer. Om ni tycker det ser väldigt tråkigt ut. Idag i skolan så har det inte hänt något speciellt, utom att det var jättekul på idrotten för vi körde någon jätteknäpp lek där man skulle kasta sig på en tjockmatta och den bara gled iväg genom rummet. Sen började vi dansa och det var inte lika kul. :D Sen fick vi massa läxor också.


Men igår så tog jag och några kompisar lite kort och jag ska försöka redigera dem i Gimp nu, så får lägger jag upp dem sen.


Kram!

Presentation


Hej!

Jag är Klara.
Jag gillar nitar, Yohio, kepsar, kompisar, musik, Converse, bågskytte, skriva låtar och att fotografera.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards